2012-05-08

I'm a turtle, darling

Igår gjorde jag det bästa jag gjort i hela mitt liv; Jag slog i min näsa i badkarskanten (vilket fick mig att tänka på det här) är jag skulle duscha håret. Ni vet, man ställer sig på knä vid badkaret och sköljer håret när man inte vill duscha utan bara tvätta håret. Så när jag hade schamponerat färdigt och skulle sätta på vattnet till duschmunstycket som låg i badkaret (vänd nedåt såklart) så var duschmunstycket så lätt att det vände på sig av vattentrycket, sprutade vatten över hela badrummet som en badkarsfontän och jag blev rädd och försökte ducka - ned i badkarskanten. Skönt, tänkte jag, och stängde av vattnet och skådade badrummet som var täckt med fina vattendroppar. Jäääätttebraaaaaaa.

En bra bild för att visa mitt blåmärke på näsan. 
Dagens ord: Antonym, motsats till synonym.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar