2012-05-13

Sol och mat i kombo

Det bästa med dagen har varit att sitta i solen och äta frukost med mamma och pappa på balkongen, och sen sitta i solen och äta pannkakstårta till lunch hos Lisa som lät oss fira att hon fyllde 19 i veckan. (Grattisgrattisgrattisgrattis!) Har skrivit Svenska B-tal hela kvällen. Är inte jättenöjd direkt, men det håller nog måttet. Ska gå upp jättetidigt imorgon, och morgondagen kommer kräva mycket fokus när jag ska fortsätta plugga järnet och även träna och repa, så nu måste jag sova. Jag fick inte så mycket sömn igår. Jag blev målad till en babian i ansiktet av mina småkusiner, men det som höll mig vaken var sagostunden. Vi läste nog för många sagor. Jag gillar verkligen sagor.



Dagens crazyfact: Jag fyller faktiskt 18 år om exakt en månad, vilket innebär att det är 1 månad och 2 dagar kvar till studenten.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar