2012-05-28

Förnuftet vinner alla gånger

Jag har börjat måla igen. Det började med att jag målade av Salem till Live Night-postern, sedan målade jag av pionen (som mamma sa var en ranunkel MEN SCREUU JOOUUU sa jag då) och nu målade jag en bild som jag tänker ska vara mitt bidrag till konstutställningen som kommer vara en del av årets Live Night. Har suttit och pillat på den sedan sex ikväll och skulle nog kunnat fortsätta lika länge till men det är ingen stor grej och jag blir ändå aldrig nöjd så det där får väl duga. Kom till dramasalen imorgon så kanske du kan lista ut vilken det är! Jag ska alltså imorgon ha mina tre slutkonserter. Alla i Dieselverkstadens Lilla scen. Först ut är a cappella-gruppen 18:00, sedan Salem 21:30 och så Bon Iver direkt på det 22:00. Det kommer att bli sååååååååååååå kuuuuuuul att äntligen få framför all den här musiken som jag just nu bara har på hjärnan!

Jag är inte alls trött. Jag vill vara uppe men ändå borde jag ju förbereda det sista och sen bara dyka i säng.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar