2012-05-30

Mensar vidare

Jag skulle vilja skriva ett långt inlägg om hur tacksam, upprymd och överväldigad jag är av all kärlek, kreativitet, glädje och musik som jag upplevde igår, men jag har inte tid för nu ska jag snart iväg och ta emot Ung Kultur-stipendiet från Nacka Kommun till Alpacka. Känner mig kvinnlig eftersom jag har på mig klänning och klackskor på samma gång. Känner mig också kvinnlig eftersom jag äter och försöker knyta dessa skor samtidigt, plus att jag har en mensvärk vars skalv slår högre på richterskalan än vilken jordbävning som helst. Imorse så vaknade jag av den, tog en ipren som lyckades hålla den borta i två timmar men sen orkade den inte kämpa emot längre. Mitt iprenintag höjs massivt under den här perioden, vilket inte kan vara bra på något sätt. Dock vägrar jag ge upp mitt liv under dessa dunderveckor och värktabletter hjälper mig att fortsätta! HAPPY PERIOD, ALWAYS ELLELERRRHUURRRRR!?!?!?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar