2012-08-07

Åååååååååh jag sitter uppe fast jag kom hem i god tid vid ett och fastän Linnéa redan ligger i min säng och sover.

Kan inte hantera livet just nu. Bara söker jobb och gråter. Det låter ju helt makabert när man skriver det så där i och för sig. (Nä, i och för DIG) Mamma sa att jag borde söka jobb som spärrvakt när vi var ute och sprang och såg till och med på min rygg att bara tanken gjort att jag börjat gråta. Önskar att allt var annorlunda, önskar att jag hade jobb och var kär, att jag hade en skön säng och slapp borsta tänderna, att jag kunde sticka ut och springa nu och inte vara mörkrädd - springa in i en skog och få vara själv så jag kan få slippa känna att allt borde vara annorlunda, att jag inte gör allt tillräckligt bra och att jag inte är tillräckligt nära en människa som jag älskar.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar