2012-08-07

Melo

Jag målade nyss, sen kletade jag över allt med vatten i långa penseldrag. Tänker lämna allt framme och riva ut satans stationära datorn så jag kan ha fri tillgång till målarprylar jämt. Dagen har gått åt att dega med Linnéa imorse, få omotiverad hjärtklappning till lunch, nyköpta trosor, eventuellt nytt jobb och fika med Amanda och Viggo till eftermiddagen och nu vid middag har jag och pappa ätit hamburgare med halloumi och sen dess tog TV:n och pyssel upp all tid. Jag har dåligt samvete för att jag inte börjat sortera alla bilder från Grekland så jag kan skriva ut democh börja knåpa ihop mammas scrapbook. Kommer inte hinna det imorgon dock för då ska jag fixa nytt leg, lämna ut lite fler CV:n och sedan åka ut till Grinda med GÄNGET. Kan bli bra. Nu ska jag se klart på Eternal Sunshine. Just nu inte övertygad, lite melodramatisk.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar