2012-08-24

In an abusive relationship with art

Jag mår inte asbra idag asså. Magen är helt körd, all mat gör mig illamående och jag är öm i hela kroppen. Har spenderat morgonen med att dricka vatten. Nu försöker jag äta stekt ägg. Jag hade dock jävligt kul igår. Vi körde två föreställningar. Den första på plattan blev mycket bättre än jag väntade mig. Många stannade för att kolla och himlen höll regnet borta en stund. Jag skrek så mycket att polisen kom. Nu kan man checka av det på livets att göra-lista! Andra föreställningen på taket blev ännu bättre, publiken satt närmare och alla i gruppen levererade på sitt yttersta. Jag grät, skrek, skrattade och porrade mig. Det var fantastiskt underbart. Idag har STOFF till och med lagt in en extra föreställning, klockan 19 på taket. Sista föreställningen är imorgon, 18.00. Kan inte fatta attt det snart är över, känns jobbigt att tänka på att jag ska tillbaka till det riktiga livet efter det här (=arbetslöshet). De jobbar på att få bidrag så att vi kan få åka till Skottland och fortsätta arbeta tillsammans. Det vore ju helt jävla sjukt underbart. Skottland har jag inte varit i och är det land jag verkligen längtar mest efter att få besöka. Om man skulle få chansen att göra det tillsammans med vår grupp kan det ju inte bli annat än underbart.

Efter föreställningarna söp vi och jag blev lite för full ett tag, fast det var kul och ledde bara till bra saker. Förrutom dagen efter då loooooooooool. Jag har inte ätit bra på flera dagar. Typiskt mig när jag är helt uppslukad av något emotionellt. Känslorna tar upp för mycket plats i magen.

Blåslagen - allt för konsten
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar