2012-08-13

Ja men lilla vännen då

Pressbyrån och 7-eleven ägs av REITAN CONVENIENCE SWEDEN AB och dom samarbetar i sin tur med Shell/St1. Det är fint med monopol.

Arbetssökandet går segt. Det är svårt när även stora företag som söker anställda skriver att de söker någon som är "språk begåvad" i sina annonser. Min respekt för arbetsgivare sänks drastiskt när denne inte kan stava ordentligt, det vet jag av erfarenhet. Min macbook vägrar komma in på arbetsförmedlingens hemsida. Det går ca 1 av 5 försök. I och för sig funkar detinte på något annant internetprogram, som Safari, inte heller på någon annan dator.

JAG ÄR SÅ UTTRÅKAD OCH RASTLÖS!!!!!!11111111 Jag har inte gjort något konstruktivt på hela dagen jag orkar inteeeeeeee. Kan inte kuta för att jag är förkyld heller, det går aldrig bra då. Ska göra det imorgon. Imorgon börjar jag arbeta med STOFF-pjäsen så då kommer jag få något att göra i alla fall, men det är ju inte som att man får betalt för det. Berättar mer när jag vet mer. Kan liksom inte planera någonting, jag har ingen säkrad inkomst men jag har massa idéer på utgifter. (kurser, resor, med mera)

Dagens uttryck: Smått och gott. Det låter fel och töntigt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar