2010-07-06

Arrivederci

Nu ska jag alltså dra om typ 20 minuter. Kommer tillbaka den 13e juli och är då här fram till den 16e, då åker jag ner till västkusten igen för vi har hyrt hus på Rossö och Ebba konfirmerar sig också den 17e så vi ska vara med och fira.

Internet kommer nog inte ligga högt på prioriteringslistan, vi får se hur det blir men förvänta er inget. Ni kan ju googla slovakien, slovenien och Österrike om ni vill veta var jag ska hålla hus. Vi landar i Slovakien, Bratislava, och sen åker vi vidare till Wien i Österrike för att därifrån ta oss till Ljubljana i Slovenien. I Slovenien kommer vi att resa runt lite, till en sjö som heter Bled och till havskusten.

Haha, lite kul är det här ju. Random länder, LOL.

Nu ska jag gå och måla mina tånaglar för jag ska gå omkring i fula ecco-sandaler och då kan man åtminstone försöka få det att se lite fint ut.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar