2010-07-15

Bilder var det ja, här kommer några.






Den här hettan förlöjligar några av mina största njutningar här i livet, som te och att duscha varmt. Jag duschar kallt nu, och tekoppen här känns ganska överflödig. Igår var jag med Josefina, biljetter för resan till Emmaboda är nu bokade och tält existerar. Känns naaajs. Vi badade sen, med Ylva. Åh vad kul det var, skrattade konstant. Sen mötte jag upp Jonas och vi åkte hem hit, vi badade också. Nattbad liksom, och solen hade ännu inte lagt sig så en del av himlen gick från blått till grönt till oranget vilket var fint som få. Jag gillar dock inte sjögräs så jag antar att jag förstörde stämningen lite när jag klagade på det i typ 10 minuter och skrek om vartannat, men han gillar säkert mig ändå.

Edit: Det här inlägget skulle jag publicerat halv tolv men så glömde jag det och nu kom jag hem och publicerar det nu. Har varit med Linus och Jesper, fina personer av manligt kön. Traskade runt på söder med Linus och hans söta dotter Polly, och Jesper och jag köpte jeans till honom på Weekday som var FETT SNYGGA och sen köpte vi en pusselmönstrad t-shirt till mig på Monki. Bra dag, bra dag.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar