2010-07-23

Bajsinlägg

Idag ska jag och min mor åka på loppisar tror jag. Vill hitta fina saker till mitt rum. Vill ha en ny matta, helst en trasmatta, en ny skrivbordslampa för min är ful, gärna en ny lampskärm till en annan lampa, ramar så jag kan sätta upp massa bilder jag har och gärna lite fina kuddar. Allt det här går ju inte att hitta på en gång men det är mitt mål. Man kan ju bli hur intresserad som helst av inredning men jag vet inte om jag pallar att bli Elle-interiör tjej. Är dock rätt intresserad egentligen men det får vänta tills jag skaffar egen lägenhet.

Det är fult väder idag igen. Mulet liksom. Den här sidan är fin förresten: http://www.latfh.com/
Bra för mulna dagar.

Dagens:
Dålig vana då. Jag pillar gärna på mina fötter. Det är fint. Typ död hud är kul. Ska försöka motarbeta det här beteendet.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar