2010-07-15

Farväl

Imorgon åker jag igen då, blir borta i nio dagar den här gången. Åker till västkusten, närmare bestämt Rossö utanför Strömstad. Vi har hyrt en stuga där, som förra sommaren fast det är inte samma stuga. Kommer alltså hem på söndag nästa vecka. Jag har inte packat än, det blev för jobbigt när jag insåg att vädret förmodligen kommer att vara så växlande som det bara kan. En bra sak, ett stort plus, enormt plus är att Maja joinar mig där på måndag och stannar till torsdag. Lycka, kommer vara underbart att bara få vara med henne ganska länge om man jämför med de senaste gångerna vi setts som bara bestått av en entimmasfika, så att säga.

Tror jag går och lägger mig nu och packar imorgon bitti, min hjärna verkar lägga av.


An empty bed is empty, and hasn't really left any sign of having been the keeper of two hearts for one night.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar