2010-07-27

Nämen, åker hon bort igen? Nähä?

Imorgon åker jag till Emmaboda och kommer hem på söndag den första augusti i ett skick som jag ännu inte kan förstå antar jag. Om jag har tur har jag då fått nya bekantskaper, dansat nätterna lång till musik som man inte kan stå still till, kysst en random snubbe för att han hade fina glasögon, förlorat min tält-oskuld till den grad att jag känner mig som en veteran eftersom jag aldrig satt upp eller sovit i ett tält förut, använt baja-major så ofta att jag inte längre bryr mig om hur äckligt det är, ha slagit rekord i fett hår och älskat hela upplevelsen.

Ni kommer lätt att kunna hitta mig och Josefina när ni är där. Vi kommer vara de längsta och mest högljudda tjejerna där, och utanför vårt tält kommer det finnas en skylt med texten "Här bor Josefina och Ingrid", eller något i den stilen. Vi är förberedda. Vi har lås till tältet, regnponchos, en kylväska med yoghurt i och tonfisk på burk. Se upp.


/inkzor

3 kommentarer:

  1. Jo, det tycker jag att det gör faktiskt! Men tacksåmycketdugörmighelgladochärhundratusensötockså! hjärta

    SvaraRadera
  2. NEJ fan vi glömde äa tonfiskennnnn!!!

    SvaraRadera
  3. Puss på moali<3

    Alltså den var ju inte ens med? Vadfan hände med tonfisken? Den är säkert på vilda äventyr.. Eller i något skåp nära dig typ!

    SvaraRadera