2010-07-15

Ett sånt där inlägg som känns som att man tittar på en pingpongboll i full fart att flyga mellan två pingisspelare via pingisbordet

WESTLIFE ÄR SÅÅÅ BRAAAAA. Favoriter just nu, och har väl varit hela livet. Var det första band jag började lyssna på ordentligt, så mysiga pojkar alltså.

Har börjat med en konstig vana. När jag ser något som skulle vara fint på bild så gör jag en fotoram av mina tummar och pekfingrar. Fult. Men jag vill ha en bra kamera, jag skulle ta bra bilder. Det vet jag, för jag vill det.

Vet ni vad dom gjorde i Österrike förresten? Dom dubbade Family Guy och South Park. Är inte det ulitmatrape? Vadfan liksom? Att inte ha den riktiga Cartman eller Peter. Otänkbart.

Såg Fight Club lite med Jonas igår, vill veta vad grejen är. Bara det att vi började kolla ganska sent så jag somnade typ efter att dom hade räknat upp reglerna för Fight Club. Antar att det är lite kvar, so far so good antar jag men det är ju rätt vrickat alltihop.

Ny profilbild på fejjan också.

Dagens citat:
"Well if you're feeling sinister, go off and see a minister. He'll try in vain to take away the pain of being a hopeless unbeliever."
- If you're feeling sinister av Belle & Sebastian.
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar