2010-07-05

Hej jag är tjej

Nu ska jag in till Nacka Forum med mamma. Vi ska handla ryggsäck till mig, en sån där fet vandrarhistoria. Vi ska tågluffa mest på resan så det är praktiskt, och den kommer även komma till användning på Emmaboda. Vi ska i alla fall inte storhandla. Det är en SYND att storhandla, man får aldrig fylla kundvagnar så de svämmar över med toapapper och snabbmakaroner. Det är inte solidariskt mot oss som bara köper en drickyoghurt och ett tuggummipaket. Det borde finnas speciella köer för de som storhandlar.
Småbarnsfamiljer får speciellt inte storhandla, med alla blöjor och all barnmat blir man ju självmordsbenägen och börjar klösa på storhandlarnas ryggar, fast man gör det i luften 0.3 millimeter ifrån deras faktiska hud, och börjar gå på stället så mycket att man får skavsår mellan låren eftersom man inte är en hipster så låren går FAKTISKT ihop där uppe. Jaja, man slipper i alla fall ha ett pinsamt tomrum där som bara väcker frågor om ätstörningar. (Det är helt okej att låren inte går ihop, man behöver inte ha ätstörningar för det och jag är säkert bara avundsjuk)

Sedan blir det då stan och fika med finaste Sonia, sen ECLIPSE. Taggg som sagt.

Jag har den fetaste mensvärken en kvinna kan ha. Tumme ner. Får mig att känna mig lite såhär:


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar