2010-07-04

Så, publicera

Jag är hemma nu, har varit det sen vid sex ungefär. Vi har badat i trollsjön och ätit mat, sen har jag och mamma kollat på Just like heaven. Jag duschade också, och gjorde hårinpackning.

Blöööööööööööööööööööööööööööööööööö. Romantiska komedier med lyckligt slut får mig att må dåligt. Shake it off, (shake that ass sa sean banan, "rompaaah!", kött fifan... grej från 50-års festen). Det är skönt att vara hemma, det måste jag få säga.

Imorgon ska jag se Eclipse med Sonia, the moment we've all been waiting for!! Marvelous.

Måste man ha glasögon om man jobbar i optikbutik förresten? En av mina lustiga tankar (melodi och bild på mig som ger tummen upp och blinkar med ena ögat och ler)

Dagens ord: Asskönt. As skönt, eller as-skönt är det jag menar, men det är fint när man skriver asskönt för då läser man det som ass-skönt (ASS SOM I STJÄRT P'ENGELSKA) eller ass-könt. Den e najs.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar