2010-07-06

Bästa kvällen

(sonia ville inte synas på bild :[ )

(fjortisminen)

(notera ciggen, Sofia var inte allert)


Kvällen då. Först Eclipse med Sonia. Åååh, den var så bra. Har dock börjat vänja mig så jag blir inte lika IH-ig längre av att det är så bra, och jag har ju läst böckerna så jag vet vad som händer i filmen men jag älskar det ändå. Att se hur snyggt dom filmatiserar böckerna, det är bara att buga. Robert vet ni vad jag känner för, han kan dock inte sluta överrumpla mig med hans skönhet.

Sen blev fikan med finaste MOA, som är på bilden längst ner, till det ett slumpmässigt vitan-häng med Sofia, Vilgot och hans vän Dennis. Till slut kom även Alva men då behövde jag och Moa gå, hon skulle upp tidigt som jag. Det var skönt att jag hann träffa mina fina vänner, fina fina allihopa. Underbar slump, överraskning, kalla det vadsomhelst.

Åh nu vill jag sova, har packat klart någorlunda typ. Ska upp åtta imorgon, trots att vi åker 11. Hurtiga jävel, jaja, så får det bli för jag avskyr att stressa. Nu ska jag hämta ett glas vatten för det behöver jag alltid vid min sida när jag ska sova. Godnatt.

/inkzor

1 kommentar:

  1. Ehehe *nöjd med bilden*

    Have fuuuun, ta massa kort för jag vill se.
    Och tack för igår, hade askul. Du är fiiiin <3

    SvaraRadera