2011-01-09

Afton, notfa

Imorgon är det första skoldagen, in case anyone hadn't noticed. Jag är trött idag, för igår var Moa och Alva här och vi såg på en tråkig fransk film medan vi åt popcorn dränkta i smör. Dränkta var dom inte, blott ömt smekta av smör. Smör äger, messmör however, does not äg. Vi drack te sen, i mitt vardagsrum, med tända ljus. Sen sov vi alla tre i dubbelsängen i vårt hästrum (om man råkar skriva fel på tangentbordet, som jag). Jag kunde inte somna förrän fyra. Så knyter vi ihop säcken med att jag är trött! För igår var Moa och Alva här och sen vet ni resten! Ni vet dock inte allt, för det orkar jag inte skriva, men det var en fantastisk afton.

Det här lovet har jag varit asocial, kollat på House of Elliot, sovit, promenerat med hunden och föräldrarna, åkt slalom en dag, firat jul och nyår, handlat på mellandagsrean, tränat på friskis, hängt med fina vänner (som vangigttt dårååå), tagit snygga egobilder i spegeln med Keira Knightley-mun en gång, gjort hommous två gånger, gått på bio tre gånger, blött näsblod fyra gånger, etc.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar