2011-01-02

Drömtydning

Jag bara fortsätter att drömma om hur jag öppnar munnen för att sedan inte kunna stänga den igen, eftersom käkarna låst sig. Då måste jag trycka ihop käkarna och ofta hamnar mitt bett då fel och tack vare det så går massa tänder sönder som jag spottar ut i min hand. Det krasar i hela munnen.

Spotta ut massor av tänder: Något du vill "spotta ut" i den meningen att erkänna, säga eller uttrycka känslomässigt.

Även:
Biting down on your teeth, signifies your growing frustrations. You may be literally feeling that you are at the breaking point of some situation.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Jag har en drömtydningsbok som du kan få låna om du vill. (: Detdär med att tappa alla tänder, att bara spotta ut dem i handen, det är jättevanligt att drömma.

    SvaraRadera
  2. vart har du hittat det där? vilken källa? är den pålitlig? va? (jag vill vet för jag drömde att jag blev misshandlad inatt av katrineholms dreggigaste dregg och så skulle jag skämta lite med källkritiken för jag kräks på´n)

    SvaraRadera