2011-01-23

Det är ju också en dag

Min näsa visslar lite diskret just nu. Alva och Sofia gick precis hem. Vi skulle spelat sällskapsspel men vi låg i min soffa och pratade istället. (paus för extremt lång gäspning) Och jag känner att det skulle varit fett värt om jag hade tagit lite bilder så man skulle kunna lägga upp dem här men det skulle bara bli dubbelhakor överallt för det är så det blir när man ligger i min soffa och diskuterar. Eventuellt får man också några bilder där jag ser ut att kräkas eftersom jag har hosta. Det var i alla fall en väldigt värd kväll, svårt att misslyckas med så bra sällskap. Annars idag har jag fikat hos min mormor och tjuvlyssnat på två utvecklingsstörda människors konversation på bussen.

Dagens uttryck: Svär på gud. Så fel på så många nivåer för mig men jag använder det ändå.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar