2011-01-16

Brudar, bilder och bravader

Sonia kunde inte ses igår för det var tydligen någon släktlunch hon behövde närvara på, så jag drog in till stan och fikade med Sigge och Josefina. (Blå lotus! Yä!) Josefinas fräscha boyyfrieeend var där en kortis också. Första gången man träffa honom typ. När de pussades hejdå började jag och Sigge fnissa hysteriskt. Inte okej. Gah! (men de var så soetaa)

Josefina: "Ska vi dra hem till mig och äta pepparkaksdeg och dricka öl!?"
Ingrid och Sigrid:
Sigge kom hem från Indien i måndags och är fett brun och snygg! Jag är blek!




Vi drog även till sexbutiken som ligger där bredvid. Det var flash. Den här makapären hade fläshigt namn, känner att mitt namn är lite antastat:

Sen åkte jag med Josefina hem till henne. Slutade med att vi var där hela kvällen. Bäst alltså. Sysselsatte oss med att kolla på banbrytande MTV-program, äta mat, filosofera kring stora frågor, läsa ur Josefinas dagbok, äta chips, experimentera med hår, vakna med krulligt hår, ta jättemånga bilder, aaah med meraa. Wonderful girl hon e!




Nu ska jag hålla på med a capella-grupp arr, dricka dagens andra kopp te, kanske hitta något bra program på tv, e te ce. (rim alltså, vilken grej)

/inkzor

2 kommentarer:

  1. sex toys intimleksaker.com
    sex shop intimleksaker.com
    Anal dildo intimleksaker.com
    Kamagra intimleksaker.com
    Billiga sexleksaker intimleksaker.com
    sexleksaker intimleksaker.com
    Sexleksaker intimleksaker.se
    Herbal medicines naturalpharmacy.eu

    SvaraRadera