2011-01-16

Jag har borstat tänderna

Tja. Tänkte att jag skulle skriva något. Bloglovin har slutat fungera på fejjan. Det är tråkigt, men det finns otroligt nog fortfarande folk som läser.

"Eftersom det är som så att man inte är samma människa som för ett år sedan så behöver man inte stressa inför framtiden och vad man ska göra då, eftersom någon annan kommer att ta över." En av de bra sakerna Josefina sa igår. Så skön tanke att vila på.

Jag ska gå och lägga mig nu. Ska sova i min säng för första gången på kanske två veckor. "Det är så ensamt på övervåningen", är nog mitt svar på varför. Min bror bor ju inte hemma längre. Vi kanske ska flytta till stan för att det här huset är för stort. Mamma är taggad på Gärdet, min reaktion på det är "ÅH JAG HAR ALLTID VELAT BO I EN PENSIONÄRSKRETS". Jag vet inte om jag vill flytta heller. Ack, vemod.

Min mamma är i Ghana och ska åka helikopter ut till en oljerigg i havet imorgon. Det är norrmän som ansvarar för helikoptern. They better do a good job.

Dagens ord: Vassego. Min pappa säger ofta det. Söttt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar