2011-01-12

Duh

Aaaaahhhh. Jag har fått någon skit på min dator så att vissa ord blir gröna och understrukna, och om man för musen över dem leder de till någon jävla skitlänk. "Sponsored listings". Hurfan får man bort det? Hurfan kom det dit från början? Det är både på internet explorer och firefox. Skitdumt. Segt är det också. Blir så lackk.

Nu måste jag gå och lägga mig också. Antar jag. Tråkigt när man kommer hem vid åtta, kunde lika gärna ha sovit över på skolan så slipper man allt fram och tillbaka. Vi sångare hade en asbra interpreationsclinic från fem till åtta då vi fick råd från en coach när vi framförde våra låtar. Var stört bra och jättekul! Ännu roligare var dock när Sofia, Alva, jag, Moa D och Linnea bestämde oss för att stanna kvar en stund efter vi slutat för att dansa fett till Candy Shop med gamle skojjaren 50 cent(fulaste alias:et någonsin?).

Har en del läxor nu.. Och saker att planera. Saknar jullovet då den stora dagshändelsen var att man bestämde sig för att kanske byta håll i soffan men så gjorde man inte det.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar