2011-01-17

Tja!

Åt nyss två noblesse! Så jävla värdelösa chokladbitar egentligen. Tunna som löv, man får ju inte i sig något, men de är goda och lite krispiga. Jag njöt av att äta dem. Man borde njuta mer av att äta. Det är tråkigt att äta fort. Kissa fort är okej. Kissa fort gör man för att man vet hur det är. Har inte mycket till övers för kiss ändå. Varje måltid är en dans på tungan.. Moms.

Nu ska jag kolla på Top Model. Skulle vilja baka, men det är svårt att baka på kvällen. Känns som att det är fel tid på dagen. Jag ska läsa om renässansen och komma igång med Animal farm. Ah, tiden är knapp när man slutar sex. Blir ju helt slut. Positivt är dock att jag av någon anledning är rätt muntert lagd idag och jag åkte hem på en halvtimme(rekord!!).

Hejdå för nu.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar