2011-01-03

Utveckla

Idag blir ännu en bio-dag, ska åka och se Sound of Noise på Heron City. Jag har inte varit på Heron sedan jag var ungefär tio, och jag minns det som en fantastisk plats. Lite som Willy Wonka-fabriken med högt i tak, underbara färger och massa extremt roliga spelmaskiner.

Ikväll åker mamma och jag till Furuvik som ligger i Gävle. Mammas faster bor där, vi ska sova där en natt och imorgon åker vi till en backe i närheten och åker lite utför. Jag har inte åkt slalom på ungefär två år, jag lär se ut som ett vrak på två pinnar. Jag vet fortfarande inte hur man tar sig upp om man ramlar. Det är helt jävla omöjligt. Skidorna glider ju iväg när man ska ta spjärn för att ta sig upp. Idiotiskt. Får se till att inte ramla... Haha, lycka till. Annars får jag väl ligga där tills någon skidinstruktör med glasögon-bränna hjälper the damsel in distress. Extreme stress.
Drömde om Johnny inatt. Helt jävla störd i huvudet var han.
Skitskum, låg med alla och hade ibland ett alienhuvud. Akta.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar