2011-03-28

22:51

Orminge Centrum har fått en ny skylt på taket, lagom till 40-års jubileet. "Kanske är dags", tänkte de och kliade sig i sina gråa mustascher. Det står "Orminge Centrum", varpå "Orminge" är lila och "Centrum" är grå/vitt. De lyckades alltså ta den färgen som skär sig mot det mintgröna taket, det röda teglet och den röda COOP Extra-skylten som är lika bred fast några meter under. Lila liksom. Tycker det är bra jobbat.

Köpte foundation och concealer idag. Det kostade 250 kronor, men det behövde jag med tanke på mina vackra mensfinnar. Mmmh. Åt pizza till middag också, sjukt längesen. Kom på att min bror fyller tjugo om cirka en vecka. Herrejisses. Får ge honom en soppslev, det tror jag han kan behöva nu när han är så gammal.

Nu är diskmaskinen klar, ska gå och plocka ut den. Efter det lägger jag mig i sängen och kollar på desperate housewives. Helt OK kväll, helt OK att det är studiedag imorgon, helt OK att jag slipper ta ledigt för att vara hårmodell. Ska bli skitkul!

Dagens ord: Pogram. När man inte artikulerar och försöker säga ordet program, många hallå:or brukar ha problem med detta.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar