2011-03-11

I want tea though

Jag har inte tid med någonting. Vårterminen i tvåan visar sig vara en bitch. Önskar att jag inte hade GeMu, SceMu, Historia, Svenska, Samhälle B, Sång, etc, etc, etc. Detta med jobb. Jag visste att det skulle bli såhär. Jag är bara bitter för att jag inte har tid att umgås med mina vänner. Har inte träffat Sonia på över en månad. Jag orkar ju, men på bekostnad av typ.. välmående.

Fick dock ett fint brev idag. Ett lönebesked. 16 timmars arbete gav mig 1,5 lax. Helt ok.

Saknar att ha tid att kolla på serier:


Dagens ord: Tack. Ett speciellts sorts tack det tacket man säger till främmande på stan som håller upp en dör. Det tacket som man bara hör "...ck" av, för att man är så hövlig att man nästan håller käften.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar