2011-03-27

Dramaqueenzor


Har varit jätteduktig och noterat hela melodin i min GeMu-låt, plus bas i A-del och piano i A-del. Icke-estetare är lost. Skönt att ha börjat. Det kommer att gå bra juuu. UTAN PAPPA HADE DET INTE GÅTT. Herre.

Åkte förbi Big Brother-huset idag. Det är en grå lokal mitt i Årstas industriområde. Därinne lever dom i en liten bubbla och har incestfest som sänds över hela Sverige. Halvglamouröst.

Nu ska jag inte äta socker fram till påsk för då får man massa godis. Och då menar jag att jag alltså inte ska avstå från allt som har socker i sig, utan mer ett strategiskt val mellan choklad och frukt på kvällen. Sockersug suger. Hatar att känna mig beroende av saker. Efter en vecka utan sötsaker känner man faktiskt inget sug längre.

Män alltså. Vissa är så attraktiva att man dör. Hatar er.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar