2011-03-22

I used up all of my bran just to complain

Vad jag är bra på att klaga och tycka synd om mig själv. Inte har jag börjat med sam-b uppsatsen som ska vara inne på torsdag klockan tolv. Den lilla skiten alltså, vill bara mosa den. Kan ju också ligga i min säng och uh-hua mig lite. Fattar ni vad man skulle kunna göra om man slutade lägga massa energi på att klaga? Kunna strukturera upp ett tillvägagångssätt på tre röda och sedan bara göra det. FAN.

Vill ligga i min säng och göra bakåtkullerbyttor. En av fördelarna med att sova här i dubbelsängen som vi har i gästrummet. Tror jag ska göra det nu. Imorgon ska jag ha med mig en banan att ha till mellis på förmiddagen, och en blodapelsin till eftermiddagen. Jag tror i alla fall att det är en blodapelsin, jag kan ju inte röntga den liksom. Får öppna den helt enkelt och se, men jag bad faktiskt pappa att köpa blodapelsiner och sen låg dom där när jag kom hem. Följ den spännande fortsättningen på fruktkanalen.

Det är vår. Dags att dra fram solglajjerna elleerrrrr??? För nu när solen äntligen är här vill man ju INTE SE DEN FITTAN! Spelar svårflörtad:
"Jaha, så du har bestämt dig för att komma nu va? Äckel, du kryper fram till mig i spillrorna av våra glada dagar tillsammans. Så lätt får du mig inte tillbaka."
/inkzor

2 kommentarer:

  1. Haha åh! Jag tänker på den bilden jag tog på dig i Belgien, och du berättade att du hade en liknande bild på dig när du var liten. Är det den här? Söööötboll <3

    Pöss, Sonia

    SvaraRadera
  2. Jaa det är deeen!! Puss sötis <3

    SvaraRadera