2011-03-16

Nejdå

IDAG har jag KONSUMERAT!! Jag har köpt ett par skor (kolla här), en svart sport-BH, ett par tighta, svarta löparbyxor och två par idrottstrumpor. Fantastiskt att köpa saker som man behöver! (allt kostade ett tusen åttahundra viskvisk)

Jag har inte ännu kommit över min fruktperiod. Ska äta vattenmelon och kolla på mästerkocken, alltså INTE PLUGGA FÖR VADFAN ÄR GREJEN. Jag kanske ångrar mig om någon vecka då jag kommer känna mig jättestressad men FUCK YOU framtida inkzor!

Ska börja ta bild på två saker:
  • Folk som njuter av sol på olika vis. Man skulle kunna skära av halsen på dem, de skulle inte hinna reagera eftersom de blundar. Jag nöjer mig med att ta bild på det, eftersom de inte ser att man gör det kan man stå några millimeter från deras nöjda ansikten. Otroligt underhållande.
  • Folk som stirrar upp i bland trätopparna för att hitta hackspetten som låter. Alltid en lika fantastisk sysselsättning med öppen mun.
Såhär kul är jag idag när MoaLee pratar om huruvida hon ska gå på sin engelskalektion imorgon:

Inte särskilt alltså. Ledsen att göra dig besviken.

Dagens ord: Konsensus; hur överklassen sammanfattar saker, och jag då.
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar