2011-03-06

Rebound

I onsdags kväll gick jag på fest. Då jag var snygg. Kom hem sent på natten efter en kväll av konverserande på golvet. Jag gick upp tidigt och åkte in till staden innan arbetet började. Jag hade äntligen tid att träffa Elias. Vi gick på Liljevalchs och förfasade oss över simpel konst med titlar som "utan titel". Tillbaks till verkligheten, arbetet, leenden, växel och extrapris på mango (2 för 10). Jag sov över hos min mormor den kvällen, som gav mig ostomelett och tog hand om mig. Jag drömde om döden fast vaknade ändå. På morgonen njöt jag av solen som belyste hela Stockholm som man kan se från min mormors köksfönster.

Efter det arbetade jag igen, och sedan hade jag en stor mängd folk över i mitt hus. Det var festligt! Balonger och serpentiner. Sedan somnade jag och drömde ingenting och tack för det. Idag har jag städat, arbetat och kommit hem till insikten om att mammas och pappas säng behövde mig otroligt mycket så jag kramade om den framför Bridget Jones. Som FYI är en av mina favoritfilmer. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Visa er lite bilder kanske.

Onsdag, förande:

Torsdag, Elias på Djurgårdsfäran. Alltid snygg:
Fredag. Adrian i min taklampa. Soft:





Nu är jag ensam hemma i ett stort hus. Lite mörkrädd och inte särskilt målmedveten. Jag har i alla fall borstat tänderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar