2011-03-01

"VI UNDRAR BARA VILKEN EGENSKAP DU VÄRDERAR HÖGST HOS EN PARTNER??!"


Köpte shorts på weekday idag när jag och Linnéa gick på stan efter att jag, Sofia och Linnéa var klara med vår statistiska undersökning. Matte B in my heart. De begagnade, av läder. Bestämde mig för att inte ha dåligt miljövänssamvete för att de är av läder, eftersom de är begagnade. Jäää, 350 kronor.. Det är fint att skela, därför gör jag det på bilden. Fast bara lite.

Kolla, vårt hus är till salu: http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3SEKBKICJ8VG5VD3

Vi ska flytta för att det är för stort nu när Joel inte bor här längre. Spännande att vi inte vet än vart vi ska flytta dock, senaste tillträdesdatum är 1:a juli............

Dagens ord: Apostrof. Har svårt att skilja på det och accent. Jag har ju accent på E:et i mitt efternamn, och har ibland kallat det för apostrof och ibland för accent. Nu vet jag att det är accent jag har.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar