2011-03-09

Hänförande

Idag hade jag på mig min brors byxor. Jag fann dem i mitt sökande efter något "rockigt" att ha på mig till Romeo och Julia-musikalen. Julia är nämligen glamrockare, och det är inte jag... Jag hittade i alla fall Joels svarta byxor. Provade dem - och de satt perfekt. Jag hittade även en tjugolapp i fickan, vilket jag anser vara ett tecken på den massiva svallvåg av välgång i livet jag kommer att erfara med de här byxorna på mig.

Jag vet dock fortfarande inte vad jag ska ha på mig på överdelen. Jeansjacka och ett trasigt linne är det enda alternativet jag har just nu. Leopard är liksom inte riktigt min grej. Har ingenting sånt i min garderob.

Dagens bästa: Har fortfarande inte kommit över hur värda Alvas hembakade semlor var igår, men dagens bäst var väl att gå hand i hand med mina kusiner på väg hem från skolan då jag hämtade dem idag. SÖTA. Var ledig från skolan och det är ju fantastiskt som få.
Dagens ord: Smoothie. Det är underbart. "SmmooOOOuthhhhiiiiii."

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar