2011-03-19

Två turer i kollektivtrafiken

Imorse satt jag på bussen och grät en skvätt. Hade precis lämnat hemmet med ett "NI SUGER SÅ HIMLA MYCKET!!!11" till mina föräldrar. Satt då på bussen och tänkte igenom min situation och kom fram till att jag tror att mina extrema aggressioner kommer ut på mina föräldrar ifrån en kärna av ensamhet i mitt inre.

Efter två timmars prat om HBT-frågor och det svåra med att vara ung vid en nyvunnen väns pannkakstäckta bord i Bagarmossen satt jag åter på bussen. Denna gång inspirerad av nya intryck och inspanad av en helt okej snygg kille. Varför jag inte spanade tillbaka kan väl sammanfattas i ordet "vek", "svag" eller "feg". Your choice!

ÅH KVINNAN! Josefina ringde mig och lyfte upp mig ur min ensamma dvala. Sanna vänner ringer en och fnissar med en åt ordet "flytningar". Det lustiga är att när en känner sig ensam för att man aldrig träffar vänner så är det oftast så att de andra inte har tid att ses heller.

Nu ska jag köpa Emmabodabiljett och dansa festivalbalett. Sedan ska jag knyta chilis runt halsen och dra på fest med temat "Dress to be HOT!". Heehhehehe.

/inkzor

1 kommentar:

  1. jaaaaa inkan!!! du måste bo i mitt camp!

    SvaraRadera