2011-03-15

Min mun är öppen, jag gäspar

Jag har prov på första världskriget, Rysslandrevolutionerna, Sovjetunionen samt mellankrigstiden och börskraschen i USA imorgon. Funderar på att gå och lägga mig. Det som inte sitter nu, det sitter inte. Har precis förklarat det viktigaste med 1:a VK och revolutionerna i Ryssland för MoaLee. Det hjälper att diskutera det hela och förklara för andra. Gjorde det igår kväll också. Var ute en hel kväll med Linnéa, Jonas och Jesper på café och pratade om det här äckelprovet.

Jag har ätit jättemycket frukt idag!! En banan, två blodapelsiner och en stor skiva vattenmelon. Det har ägt fruktansvärt mycket.

Jag gillar att se på månen, den påminner mig om att solen skiner någon annan stans just nu. Jag gillar stjärnorna också, för de får mig att känna mig mindre instängd.

Dagens ord: Pojkvasker. Pojke i vask. Pojke som vaskar.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar