2011-12-25

En bild säger mer än 1000 ord ELLERHURVISSTDÅ

Karameller jag tillverkade som såg mer fancy ut än vad de var. Rullad, rödkaramellfärgad mandelmassa doppad i mörk choklad och täckt av krossade polkagrisar. De blev snorgoda.

Suddig bild på julfirandet. jag agerade tomte så gott jag kunde och delade ut ett paket efter det andra. En enorm massa som tog upp halva rummet. Det var jättehärligt!

Jourhavande vovve spelade sin roll som söt bra.
Idag vaknade jag tjugo över elva, sedan sprang jag i skogen med mor och far och hund. Efter det drog vi in och såg premiären av denna film på Sturebiografen. Den var jättebra, dock inte riktigt min typ av film. Skådisarna var dock svinbra och den var snyggt filmad. Sten Nordin hade tydligen varit där samtidigt för han kom ut ur biografen samtidigt som vi. Han verkar inte vara någon trevlig typ.
KOLLA JAG FICK EN WEBBKAMERA I JULKLAPP FETT VA!! Nu ska jag äta. Ikväll skulle jag gått på en liten julfest men jag känner mig på dåligt humör och var en bitch och ställde in i sista sekund. Jag ska jag försöka sammanfatta året lite istället, samt formulera nya nyårslöften. Brukar ju lägga upp en årsresumé här och det tycker jag om. Jag kommer nämligen inte ihåg ett skvatt av i våras. Känns som om allt flutit ihop till ett enda pentryhängande och coopjobbande. Jag måste verkligen skaffa mig ett bättre minne på något sätt.
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar