2011-12-27

Nu är det kväll och jag saknar min bok som jag glömde hos Jonas

Den här dagen har varit fin. Promenerade men en gammal vän och sen mötte jag Moa och Amanda vid Hötorget. Vi såg Niceville som var NICE och sen drog Moa och jag till Hermans och käkade och konverserade i ett par timmar tills de började stänga. Vi pratade om cynism, resor, bakverk, internat, var vi vuxit upp och mer ändå. Så efter en sån här civiliserad dag är jag trött! Naturally, darling. Imorgon ska jag träffa Maja och the love of her life, haha. Nejmen det blir kul, jag har inte träffat henne på jättelänge och brev verkar inte komma fram till henne i Bosnien & Hercegovina.

What a crazy life we lead.

Den här filmen skulle jag vilja se! Knasig hon är, herregud.



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar