2011-12-13

Happy thoughts happy thoughts happy thoughts

Idag har jag gått i luciatåg genom Sickla Köpkvarter. För att vara klädd i vitt kände jag mig rätt smutsig när jag gick där men det var väl okej ändå. Man fick en biobiljett av skolan, åååkeeej? Ingen klandras. Vi sjöng i skolan också och det kändes väldigt fint. Vi var inte så många men publiken var desto större och jag kände mig jättefin när jag stod där med glitter i håret tillsammans med alla andra fina i kören. Hoppas bara att det inte är sista gången jag får gå i ett luciatåg, men det vill jag inte att det är så då blir det inte så. (haha soft eller)

Nu ska jag måla naglarna och försöka stressa av mig inför imorgon. Min första lektion är inställd så jag börjar inte förrän halv elva och det var väl som skänkt från något som vill mig väl. Välgörenhetskonsert som jag och Alva arrangerar ska hållas imorgon kväll och min största oro är såklart; Tänk om inga kommer? Känns som om det är omöjligt med tanke på hur många vi påmint och sagt till och tipsat men det vore verkligen kul om det blev en stor publik, såklart. Fatta att jag och Alva bara har kirrat det här? Känns sjukt häftigt för jag har verkligen insett att jag är kapabel till att aktivera mig själv och folk omkring mig, och få aktiviteten att gå i en bra riktning.


Bild från i våras. Happy thoughts happy thoughts happy thoughts.
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar