2011-12-02

Det här är jag förbannat glad över just nu

  • Jag är klar med projektarbetet och svenska C-uppsatsen (som blev 7 sidor lång och som jag skrev på 24 timmar)
  • Vår familj ska ha en fet nyårsfest och jag kommer där få träffa massa gamla vänner samt sjunga för dem och dessutom jobbar jag till tre på nyårsafton och börjar klockan ett på nyårsdagen så det finns massor av fest-tid däremellan.
  • Jag får sitta hemma hela kvällen ikväll och se på Desperate Housewives även om det suger att jag inte kan vara med ute på krrrrogen och fira Amber som fyllde 18 igår.
  • Jag är helt frisk. 100 %. Jag kan träna när jag vill och jag kan äta godis när jag vill.
  • Jag har tillräckligt med pengar för att kunna köpa fina julklappar till mina nääära och käära
  • Jag har en påse ostbågar på nedervåningen
  • Jag har ett helt liv att se fram emot där jag kan göra vad jag vill efter studenten, om det så innebär att sätta mig i en situation där jag sätter krav på mig själv för att utvecklas eller bara gör något annat där jag uppfyller mina drömmar och mål.
  • Jag har en helt egen blogg där jag får skriva precis vad jag vill och jag har en hel del människor som gärna läser det. Jag tänker dessutom utnyttja det mycket mer framöver.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar