2011-12-19

Ryan Gosling - Ett urval

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lw8xvlTEx31qbkc1no2_r1_250.gif 


Det är mycket nu.

 Jag har ett problem och det är att jag hittar massa fantastiska bilder på denna man och har skapat den dåliga vanan (ELLER?) att jag måste spara dem på min dator, men de ligger ju bara där och jag kan inte göra av dom någonstans eller visa upp dem som en stolt mamma visar upp sin unges första tappade, äckliga tand. Jag har publicerat dem på min vän Linnéas vägg på facebook men jag känner av att det finns en gräns. Nu finns dom här, tills någon vänlig själ kommer på att göra ett collage till mig som jag kan sätta upp på en av väggarna i mitt svettdoftande tonårsrum där gitarren står lutad mot skrivbordet så att jag spontant kan ta upp den och spela närhelst jag vill och collaget kommer att bli som en tavla jag ser på när jag förlorar min riktning i livet. När jag ser det, då minns jag - det är han som är målet. 

Ni förstår, jag har totalt övergett tanken på att skapa mig ett eget liv där jag uppfyller mina högsta drömmar eftersom det ändå är så förvirrande. Kan lika gärna bli hollywoodfru (He´s innocent, I'M INNOCENT!!)

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar