2011-12-30

Goskille i onepiece

http://media.tumblr.com/tumblr_lwye84yO0G1qbz46e.gif
GOSKILLE
IGÅR var en asbra dag. Jag övade piruetter och sång och det gick ganska bra. Jag ramlade inte och när jag började sjunga på låten jag övar på började jag i rätt tonart utan att ens ta ackordet från början. Muskelminnet på topp! Sen övningskörde jag med pappa och lyckades växla upp till trean och köra tvärs över en fotbollsplan. It was a lot of fun. Dragläget kan ta sig, och sånt där. Jag stressar upp mig mycket just nu. Som en Karolina Klüft när hon slår sig på kinderna och låren innan ett hopp går jag igenom PLU-koder och allt som jag ska komma ihåg när jag jobbar i kassan. Ska jobba ikväll för första gången på lite mer än en månad och det är jätteläskigt. Ska även jobba imorgon och i övermorgon. Tills dess försöker jag lugna ned mig med den här låten som bara gör mig glad:


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar