2011-12-09

Nattliga bravader i dagsljus

Kollar lite slött på idol men har bestämt mig för att göra något med mitt liv och ska öva lite sång istället, haha här sitter en i TV-soffan och smygtaggar lite. Det mest spännande idag var att Linnéa hjälpte mig att fråga Sagah om jag kunde få låna en tampong eftersom jag glömt att ta med mig. Jag ville inte säga det så högt för det var väldigt många människor i rummet men Linnéa hade inga som helst problem med varken volym eller artikulation så nu vet de flesta att jag har mens och nu vet ni det med, fast det måste ni ju har räknat ut innan med tanke på nattens bravader.
 
Min nya profilbild ser nästan ut såhär.
Stort är det, att byta profilbild alltså. Oh ja.

/inkzor

1 kommentar:

  1. alltså denna bild på dig är helt fantastisk snygg!

    SvaraRadera