2011-12-05

Undergiven tax slickar bort marmelad från nosen???

I söndags var jag och simmade med mamma på Nacka simhall och det var ju helt okej och kostade bara 25 spänn för ett studentinträde vadfan?? Asnajs ju! Jag ska börja dra dit på mina håltimmar, simma lite, basta lite, åka tillbaka. Allt inom en och en halv timme, max. Snitsigt.

Stora grejerna den här veckan: Imorgon har jag NuKo-prov och typ ganska långt rep på kvällen, på onsdag har jag masterclass och dans på samma kväll men jag hoppas på att få vara först så jag kan dra därifrån till den sista danslektionen för den här terminen, på torsdag ska jag opponera på någon annans uppsats och vara med och köra på en sångkonsert och på fredag ska jag opponera om jag inte fick göra det på torsdagen samt fika med Soniaa på eftermiddagen och på lördag måste jag skriva alla mina uppsatser och på söndag ska jag baka lussebullar och sen träffa Alva för att organisera upp vår välgörenhetskonsert.

Veckan efter det ska jag gå i Luciatåg, ska ha min välgörenhetskonsert SOM NI MÅSTE KOMMA PÅ, lämna in två uppsatser samt ha två presentationer. Veckan efter det är det sista veckan sen blir det jullov. Det blir verkligen ingen vila för mig på ett bra tag. Snuvad på lugnet som infann sig när jag var klar med fet retorikuppsats och projektarbetsuppsatsen förra veckan. Känner lite såhär:


 
Dagens ord: Melankoli
 
/inkzor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar