2011-12-26

Navelgräns

Idag har jag varit på stan men har inte köpt något av det jag behövde. Urban failed me, det fanns ingenting jag ville spendera mitt presentkort på. Och sen kom Jonas och så hängde vi hemma hos honom istället, där vi började se på flera filmer men hade inte lust att se klart någon.

Jag köpte dock den här tröjan på monki för 60 spänn som jag funtar på att gå och byta eftersom jag inte har MAGE att ha på mig den.



Haha, där var jag allt lite klyftig. Nejmen seriöst. känner mig lite back to the 90's när alla mina vänner hade magtröja utom jag för att jag inte kände mig bekväm i det för att jag var liten och rultig och inte förstod mig på sånt. Nu känner jag mig inte bekväm i det heller. Det funkar liksom inte. Det bara liksom. Nej. HHrrrr. Fast jag behåller den nog ändå. Jag har ett par höga shorts som funkar bättre till. De går över naveln. Det är något med naveln. Naveln är gränsen, inte sant? Det är lite vågat att blotta hålet som vittnar om var man var fastkopplad till modern. Tänk om en mobil skulle känna så om hålet där man kopplar in laddaren, tänkte jag direkt på då. Såklart.
 
Ikväll åt jag broccolipaj till middag. Här är en annan grej man kan göra av broccoli:

Seems resonable. Jag gillar inte riktigt broccolipaj ändå.
/inkzor

2 kommentarer: