2012-04-05

Kissar med ögonen

Tog det där jävla gardasilvaccinet idag. Snorspruta, gjorde svinont i min arm och nu känns den lite lam och efter resten av min kropp (ungefär 10 sekunder kanske in motion). Jag sitter i skolan och bockar av saker som ska göras innan jag går på påsklov, typ som att maila lite lärare och kolla facebook/blogga eftersom jag inte har nåt internet hemma än så länge vilket är småsoft men lite jobbigt också. Saknar min dator och sörjer alla tumblrbilder som bara kommer förloras i evigheten efter över en veckas internetfrånvaro. Mitt pinterestkonto och bloggen är sjukt negligerade.

Annars då? Flyttkartonger är fortfarande en stor inredningsstil i vår lägenhet men det kommer nog inte vara så länge till. Sitter och kisar med ögonen också (kissar med ögonen? gråter du? nämen gumman. det finns faktiskt folk som kan dricka vatten med näsan och spruta ut det ur tårkanalen, finns faktiskt en målare som gör det men minns inte vad den heter) eftersom det är SOLIGT. Galet. Jag mår ganska bra. Boss:ade en franskapresentation om Senegal precis och nu är det lov och min brorsa fyller laglig i USA (21) idag, så vi ska ut på Belgobar ikväll.. Tror det hette så. Belgienvibbar alltså, ser fram emot frites och mousse au chocolat. Nu ska jag gå lite påskärenden men sen drar jag ifrån Sickla vid fyra och tar lov. Har en halv bulle i väskan också. Najs. Si. Kärlek ska ni ju ha.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar