2012-04-30

Lite shopping

Jag har köpt en ny bikini till sommaren. Vi ska fara till Grekland tillsammans med massor av släkt och vänner för att fira när mor fyller 50 år. Stora år. Bikinin behövdes för jag hade bara en, sen har jag en baddräkt också. Nu har jag en svartvit baddräkt, en blå bikini och en ny, svart bikini. Den svarta bikinin har hög midja och svart bygel-bh. Den känns lite retro och fräsig. Mycket nöjd. Lite förfärad över hurpass bra omhändertagen man blir när man provar saker hos Twilfit. De tar en på SÅ STORT ALLVAR man blir nästan lite generad. De kommer in och klämmer på en utan att man egentligen visste att man behövde det, så vips, har man en ny storlek som sitter bättre. Jag blir förfärad av det för att jag inser hur najs det vore om alla butiker hade sådan service. Skulle behöva det nu när jag tydligen behöver inhandla lite kläder. Har inte handlat något klädesplagg sedan jag var i Berlin och nu saknas detta i min garderob:
  • Sandaler (mitt par har använts först av mamma, sedan av mig och säkert i 5 år och de luktar illa)
  • Shorts, som jag tycker är snygga (har redan fula)
  • Lättare sommarklänning/strandklänning
  • BH:ar. Gud vilja onödiga pengar det ääääääääär. En riktigt bra kostar en förmögenhet och går sönder efter ett par vårdslösa tvättar.
  • Joggingshorts
  • Löparskor (Har haft mina alldeles för länge, gummit kan omöjligen fortfarande ge stöd)
  • En fräsigare sommarjacka, har bara en kavaj som borde slängas och en jeansjacka.
Har ni tips på var jag kan finna dessa prylar så jag blir jättenöjd men inte luspank? 

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar