2012-04-16

Största kändiscrushen

I dag har jag gjort allt på min att göra-lista (sjungit, spelat gitarr, beställt hem inbjudningar till min studentmottagning, sprungit, köpt middagsbiljett till min skiva, bakat en paj som jag ätit med familj och moster med familj) utom att skriva de två uppsatserna som jag har att göra, varav en av dem ska in på tisdag om jag inte minns fel, men den kan jag skriva imorgon kväll. Den går i princip ut på att kopiera arbestmiljöverkets texter på deras hemsida och jag har inte för avsikt att låta sådana skituppgifter ta upp mer än nödvändig mängd av min tid. Så imorgon ska jag alltså boka repsalar, göra läxorna, träna och hämta hund än så länge. Jag har inga lektioner imorgon. tror jag tänker gå upp vid halv åtta så jag borde nog gå och sova nu.

Igår såg jag Drive. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. Det var en bra film men FAN för att Ryan Killenheladan' Gosling ska vara så himla fin och snygg även när han mördar hämningslöst.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar