2012-04-11

Sitter och skriver det här FRÅN MIN EGNA DATOR som står på mitt skrivbord i mitt rum. Ni som inte erkänner hur fantastiskt det är kan draaaa!

Jag är jättefrustrerad på att min hotmail har blockerats eftersom den tydligen hackats eller något, enligt windows livwe. För att låsa upp den måste man få en kod till en annan mailadress som man tydligen ska veta vilken det är men jag har ingen aning, så jag får inte tag på koden. Annars kan man få en kod messad till sig men då måste man registrera sitt mobilnummer och för att göra det så måste man logga in och jag kan inte logga in eftersom mitt konto är, that's right: blockerat. Så jag får väl typ ringa kundtjänst och grina så att de låser upp mitt konto men det har jag inte tid med nu för jag ska åka till Skurups folkhögskola och söka deras jazzlinje. Kommer hem på torsdag sent på kvällen. Wish me luck!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar