2012-04-17

Om ni fortfarande höjer på ögonbrynet efter förra inlägget tycker jag att ni kan ta ner det på jorden igen för det är ett ohövligt beteende


Jag tycker mycket om att jag numera kan åka hem under långa håltimmar utan att det tar emot för mycket. Resan är ännu njutningsbar eftersom den är SNABB. Snabbhet är bra. Det är också bra att få komma hem och dela dagen i tu lite, för att slappna av och se på tid med perspektiv. Det känns lite mer som helg när man är hemma på dagen. Jag slappnar aldrig av så bra som när jag är hemma. Hett tips alltså, dagens outfit är en dag hemma.

Nu behöver jag slappna av från saker jag inte gör och skivbiljetter som inte betalas in som de ska. Imorgon kommer jag dock bara ha en halvtimme sång på morgonen och sen kommer jag att åka hem, och hon levde lycklig och lektionsfri i alla sina dar. På kvällen ska jag och pappa gå på Michael Bublé i Globen. Tycker att det låter som ett ypperligt utomordentligt sätt att spendera en kväll.

Nu ska jag käka mjölk och flingor i min säng, samtidigt som jag ser på TV, RIGHT ELLER HUR SLICKLICK PÅ DEN, och försöka varva ner efter dansen så jag får någorlunda nattsömn.

Varje gång det ringer hoppas jag att det är du. Varje gång är det inte du. Varje gång påminns jag om att du har varken mitt nummer eller viljan.

Dagens ord: Morrhoppa

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar