2012-10-05

Akta sig

Nu har dimman lättat lite så man kan se sjön igen, och det frostiga gräset ser inte längre ut att fortsätta ända upp till himlen. Trots att jag har sovit bra inatt är jag trött, skönt att det är fredag för den här veckan har varit seg, mycket förkylning trötthet. Det bästa har varit att jag kissat rosa för jag har ätit en hel del rödbetor. Love me som beeeeeeets man. Ser verkligen fram emot att sova mig igenom helgen och sen kunna sjunga igen. Det är så tråkigt att sjunga dåligt.

Har funderat lite på kärlek. Jag ser mig själv som en person som är väldigt öppen för att bli förälskad, men jag är samtidigt väldigt dömande. Har stängt väldigt många dörrar på det sättet. Igår kväll låg jag och tänkte "Varför inte?" och alla "därför att" kändes dumma i huvudet och landade i slutändan i mina osäkerheter. Det är en ganska hård insikt, men samtidigt spännande. Det öppnar ju för en förändring, för mig kan jag alltid ändra på men akta sig för att ändra på andra.

Dagens ord: Faskemig. Betyder typ "attans", "fan också". Jätteroligt att säga. 

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar